Logo van SPIKKER

Spikker GBU B.V.

  • Het Spijk 4,
  • 8321 WT, Urk (Flevoland)
  • Nederland
  • KVK-nummer: 78327717
  • Btw-id: NL861349064B01

Houd mij op de hoogte over het magazine

Neem contact met mij op
Home » Online marketing » Online campagnes

Wat online campagnes kunnen doen voor jouw bedrijf

Jij kent jouw business, wij weten hoe je die het best op de kaart zet. Onze online marketeers creëren slimme online campagnes waarmee jij meer websiteverkeer, bereik, reserveringen of aankopen realiseert. Ook vul jij binnen no-time je vacatures in, door middel van onze leadgeneratie campagnes. Met onze fine-tune doelgroep specificering weet je zeker dat je met het juiste net vist en de gewenste resultaten behaalt.  

De voordelen van online campagnes

Online adverteren heeft veel voordelen ten opzichte van verouderde vormen van adverteren. Deze manier van reclame maken is erg flexibel en je kan ook makkelijk dingen aanpassen terwijl de campagne al loopt.

Dit zijn de voordelen van het opzetten van een online advertentiecampagne:

  • Specifieke doelgroepinstellingen
  • Kosten zijn vaak afhankelijk van de resultaten
  • Nauwkeurige analyse en rapportage
  • Verschillende advertentieopties
  • Veel verschillende platformen om op te adverteren
  • Altijd vrijblijvend te wijzigen
  • Meer conversies, leads of klantencontact

Onze online campagne strategie

Een cocktail van creativiteit, pakkende teksten, sprekend beeld en de juiste kennis en expertise. Zo zien onze online marketing campagnes eruit. Daarbij houden we doelstellingen, KPI’s en natuurlijk de planning scherp in de gaten. Een sterke online campagne laat jouw onderneming niet alleen strálen, ook helpt het je om al jouw doelstellingen behalen.

Welke online campagnemogelijkheden zijn er?

Wil jij meer bezoekers op je website, klanten bereiken, sollicitanten of meer zichtbaar zijn bij je doelgroep? Dan denken onze online marketeers graag met je mee. Wij nemen namelijk geen genoegen met een ‘wel leuke campagne’ maar gaan altijd voor het beste én gaafste resultaat. Zo weet je zeker dat je online het best uit de verf komt en bovendien de beste resultaten behaalt.

Er zijn verschillende manieren om online te adverteren, bijvoorbeeld Facebook/Meta advertenties, LinkedIn, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest en Snapchat. Elk kanaal biedt zijn eigen advertentiemogelijkheden, doelgroep, doelstellingen en cta’s. Zo weet je bijvoorbeeld dat je op Tiktok een jongere doelgroep bereikt, verticale video’s het best presteren en #hashtags belangrijk zijn. LinkedIn is weer een mooi platform om effectief leads te verzamelen voor vacatures met specifieke functie-eisen.

Remarketing

Ooit al het gevoel gehad achtervolgd te worden door advertenties? Je bezoekt een website voor de eerste keer en vervolgens kom je het bedrijf om de één of andere reden overal weer tegen. Toevallig? Zeker niet! Dit is een remarketingstrategie die ook bij jouw doelgroep tot meer conversie kan leiden, mits je dit goed aanpakt. Onze slimme marketeers gebruiken de juiste technieken en campagnes om jouw online middelen in het juiste daglicht te zetten.

Het online campagne stappenplan van SPIKKER

Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden dat je haast niet meer weet waar je moet beginnen. Daarom adviseren we je graag in het kiezen van een online campagnestrategie:

1. Bespreking van je wensen
Wil je meer bezoekers op je website, meer leads voor je vacature of de zichtbaarheid van je onderneming vergroten? Bespreek je doelen met ons en vertel wat je met je online campagne zou willen bereiken. Wie is je doelgroep, hoe is de tone of voice en wat is de doelstelling van de campagne?
2. Strategiebepaling
Onze online marketeers adviseren je vervolgens graag over het platform waar je het best op kunt adverteren en welke mogelijkheden er zijn.
3. Campagne monitoren en bijstellen
Wij ontwikkelen en knallende online campagne door niet alleen onze creativiteit te gebruiken voor mooi beeld, pakkende teksten en een mooie campagne – ook stellen we deze zo specifiek mogelijk in, zodat deze alleen wordt gezien door de doelgroep die jij wilt bereiken. Daarbij gaan we alleen voor het beste resultaat en houden we de campagne goed in de gaten.
4. Rapportage
Uiteraard houden we jou altijd op de hoogte van de campagneresultaten middels uitgebreide rapportages. Zo houden we onszelf scherp en jou volledig geïnformeerd.

Koffie?

Nieuwgierig geworden naar wat SPIKKER voor jou kan betekenen? Kom dan gezellig langs op onze headquarters, zodat we jouw wensen en de mogelijkheden kunnen bespreken. De koffie staat klaar!

Iedereen is tegenwoordig online te vinden, jouw doelgroep dus ook. Met online campagnes kun je nieuwe collega’s werven, producten verkopen of je naamsbekendheid verhogen. Kortom; online campagnes zijn bijna overal voor te gebruiken! Wij schieten daarbij niet met hagel, maar met scherp. Het is belangrijk om goed onderzoek te doen in de doelgroep grootte, het bereik van je campagne en de gebruikte content. Dat hoef je zelf niet te doen, wij hebben daar ontzettend veel ervaring in. Vervolgens richten wij een campagne in die speciaal voor jouw doelgroep is ontwikkeld. Als marketeer geeft het mij een fantastisch gevoel om te horen dat ‘die ene lastig in te vullen vacature’ door onze campagne een nieuwe collega heeft opgeleverd.

Lub_Romkes - online marketeer

Online marketeer Lub Romkes

Hi, ik ben Emma.
Ik wil je helpen
om verder te komen.
Let's meet!

Ja, ik wil een SPIKKER magazine!

Ons spiksplinternieuwe SPIKKER magazine verschijnt binnenkort. Wil jij deze als eerste ontvangen? Schrijf je nu alvast in!

Het SPIKKER magazine vertelt meer over onze werkwijze, geeft een inkijkje in ons werk en staat boordevol tips. Te leuk om te laten schieten. 😉

Wij werken met: